Help en Contact

Vragen of hulp nodig

Bel onze klantenservice voor gratis hulp
(7 dagen per week van 08:00 tot 22:00)

Ikwilvanmijnautoaf.nl is 7 dagen per week bereikbaar via telefoon en mail.


Natuurlijk proberen wij ons uiterste best te doen om een optimale service te verlenen. Wij zorgen ervoor dat onze website altijd zo goed mogelijk functioneert en proberen te bemiddelen tussen de gebruikers van onze website en de kopers van de voertuigen.
Helaas kan het wel eens voorkomen dat u niet tevreden bent over onze website of dienstverlening. Aarzel dan niet om direct contact op te nemen met onze klantenservice. Conform de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel Organisaties zullen we uw klacht uiterlijk binnen 14 dagen beantwoorden.
We zullen uw klacht behandelen volgens onze klachtenprocedure. U kunt uw klacht op drie manieren melden:

Per post naar ikwilvanmijnautoaf.nl, Afdeling klantenservice, Postbus 260, 7500 AG, Enschede
Middels een e-mailbericht naar klantenservice@ikwilvanmijnautoaf.nl
Telefonisch via 053-7118003 (7 dagen per week van 08.00 tot 22.00 uur bereikbaar)
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)
Locatie Enschede
Dealerdirect BV
ikwilvanmijnautoaf.nl
Josink Maatweg 43
7545 PS Enschede
TEL: 053 - 711 8003
BTW: NL814032369B01
KVK: 08122057